سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دنیای کامپیوتر و شبکه
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 24
کل بازدید : 248967
کل یادداشتها ها : 320

نوشته شده در تاریخ 90/7/22 ساعت 11:50 ع توسط مانوک


تروریست‌ها اعتراف کردند

عربستان‌ حامی مالی اغتشاشات سوریه
فرد مسلح به دریافت پول از عربستان برای ربودن افراد سوری اعتراف کرد.
100853867475.jpg

"‌ادهم عبدالعلیم غنطاوی"‌ فرد مسلح تروریست سوری به ربودن مردم شهر حمص و نیروهای نظامی ، شکنجه آنان و ایجاد رعب و وحشت در میان  مردم اعتراف کرد.

 وی افزود:  افزود: " احمد عوده "" از افراد تحت تعقیب مرا استخدام کرد و من نیز به همراه وی و "بلال الکن" مردم را در خیابان ربوده و مورد شکنجه قرار می دادیم.

غنطاوی ادامه داد: علاوه بر مردم، شبانه به سمت ایست و بازرسی های نظامی نیز تیراندازی کرده و روزانه یک هزار 500 تا دو هزار لیره سوری (هر 50 لیره برابر با یک دلار) دریافت می کردیم.

به گزارش خبرگزاری سوریه (سانا) ، ‌این فرد مسلح اعتراف کرد: پول ها از عربستان ارسال و از طریق "یحیی الحزوری" به بلال الکن  تحویل داده می شد و شیخ " انس سوید "‌ امام مسجد المریجه مسئول جمع آوری پول ها و توزیع میان سرکرده های افراد مسلح بود.







  پیام رسان 
+ خدای عزیز! هیچ فکر نمی‌کردم نارنجی و بنفش به هم بیان. تا وقتی که غروب خورشیدی رو که روز سه‌شنبه ساخته بودی، دیدم، معرکه بود.



+ آخرعاقبت میر ماسون در حصر خانگی



+ بوسه بر آب



+ نامردی در حد



+ امام خمینی(ره): در تمام دنیا در بین رئیس جمهورها و سلاطین و امثال اینها، یک نفر را مثل آقای خامنه ای پیدا کنید که متعهد به اسلام باشد، پیدا نمی کنید آقای خامنه ای یک نعمتی است که خدا به ما داده است.(صحیفه نور)



+ تولدت مبارک دوست خوبم

+ سلام بر شما




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ