سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دنیای کامپیوتر و شبکه
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 8
کل بازدید : 248818
کل یادداشتها ها : 320

نوشته شده در تاریخ 90/4/19 ساعت 12:40 ص توسط مانوک


انشا در مورد سیاست طنز جالب ولی (حقیقت)
یه روز یک پسر کوچولو که می خواست انشا بنویسه از پدرش می پرسه: پدر جان! لطفا برای من بگین سیاست یعنی چی؟ پدرش فکری می کنه و میگه: بهترین راه اینه که من برای تویه مثال در مورد خانواده خودمون بزنم که تو متوجه سیاست بشی. من حکومت هستم.چون همه چیز رو در خونه من تعیین می کنم.مامانت دولت هست.چون کارهای خونه رو اون اداره می کنه. کلفت مون ملت مستضعف و پا برهنه هست. چون از صبح تا شب کار می کنه و هیچی نداره . تو روشنفکری چون داری درس می خونی و پسر فهمیده ای هستی.داداش کوچیکت که 2 سالشه , نسل آینده است.امیدوارم متوجه شده باشی که منظورم چی هست و فردا بتونی در این مورد بیشتر فکر کنی.
پسر کوچولو نصف شب با صدای برادر کوچکش از خواب می پره , میره به اتاق برادر کوچکش و میبینه زیرش رو کثیف کرده و داره توی گه خودش دست و پا می زنه. می ره توی اتاق خواب پدر و مادرش و میبینه پدرش توی تخت نیست و مادرش به خواب عمیقی فرو رفته و هر کاری می کنه مادرش از خواب بیدار نمی شه.می ره توی اتاق کلفتشون که اون رو بیدار کنه , میبینه باباش توی تخت کلفتشون خوابیده ... میره و سر جاش می خوابه و فردا صبح از خواب بیدار میشه.
فردا صبح باباش ازش می پرسه: پسرم! فهمیدی سیاست چیه؟ پسر میگه: بله پدر, دیشب فهمیدم که سیاست چی هست.سیاست یعنی این که حکومت ترتیب ملت مستضعف و پابرهنه رو میده , در حالی که دولت به خواب عمیقی فرو رفته و روشن فکر هر کاری می کنه نمی تونه دولت رو بیدار کنه , در حالی که نسل آینده داره توی گه خودش دست و پا می زنه !!







  پیام رسان 
+ خدای عزیز! هیچ فکر نمی‌کردم نارنجی و بنفش به هم بیان. تا وقتی که غروب خورشیدی رو که روز سه‌شنبه ساخته بودی، دیدم، معرکه بود.



+ آخرعاقبت میر ماسون در حصر خانگی



+ بوسه بر آب



+ نامردی در حد



+ امام خمینی(ره): در تمام دنیا در بین رئیس جمهورها و سلاطین و امثال اینها، یک نفر را مثل آقای خامنه ای پیدا کنید که متعهد به اسلام باشد، پیدا نمی کنید آقای خامنه ای یک نعمتی است که خدا به ما داده است.(صحیفه نور)



+ تولدت مبارک دوست خوبم

+ سلام بر شما




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ