سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دنیای کامپیوتر و شبکه
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 16
کل بازدید : 248886
کل یادداشتها ها : 320

نوشته شده در تاریخ 90/3/5 ساعت 10:58 ص توسط مانوک


چریغ- پس از خانه نشینی سران فتنه به همراه همسرانشان هم اکنون کروبی و همسرش سرزنده تر از موسوی و همسرش می باشند و از آزادی عمل بیشتری نسبت به آنان برخوردارند!

به گزارش چریغ  از  ندای انقلاب نوشت؛ که موسوی و همسرش به لحاظ روحیه هنری که دارند بیشتر روزها در خانه مشغول نقاشی هستند و تعداد بوم زیادی که در هفته های اخیر سفارش دادند تا برای آنها تهیه شود نشان از فعالیت‌های هنری آن دو می باشد.

البته به لحاظ همین روحیه هنری، همسر موسوی گویا به دلیل خانه نشینی خود خواسته دچار نوعی افسردگی شده است. وی در روزهای اول خانه نشینی بارها واکنش نشان داه بود و سر و صدا در حیاط خانه راه می انداخت ولیکن به مرور این صداها به سکوت تبدیل شد.

گفته می شود رهنورد خودش نمی خواهد برای برخی امور همچون همسر رقیب آرای باطله از خانه خارج شود و زندگی را برای خود در چهاردیواری خانه محدود کرده است. البته فرزندان موسوی به راحتی به خانه پدری شان رفت و آمد دارند.

اما از سوی دیگر ماجرای کروبی و همسرش متفاوت است. همسر مهدی کروبی در اوایل در واحدی دیگر از آپارتمان‌های کروبی در خیابان دیباجی زندگی می کرد و در اصل جدا از شیخ مهدی بود که این امر موجبات اعتراض کروبی را فراهم آورد. فاطمه کروبی البته همانند زهرا رهنورد خانه نشینی را انتخاب نکرده بلکه برای بسیاری از کارهای شخصی از خانه خارج شده و به امور خود رسیدگی می کند.

مهدی کروبی نیزکه این روزها به شدت لج باز! شده و چند روز پیش بعلت همین لجبازی دچار تپش قلب شده بود برعکس موسوی از روحیه بهتری برخوردار است و علاوه بر رفتن به استخر(هفته ای ?روز)از خورد و خوراک بهتری نیز استفاده می کند شنیده شده که کروبی روزانه علاوه بر حفظ رژیمی که پزشک مخصوص برای او صادر کرده از بهترین رستورانهای تهران در منطقه خیابان دولت سفارش انواع کباب و … را می دهد!و روزانه خرده فرمایشهایی را برای مامورین حاضر در محل در مورد خرید مایحتاج وی دارد!

همچنین آرایشگری به صورت ? هفته یکبار به منزل کروبی می رود و وی را اصلاح می کند. دو تن از فرزندان کروبی که فرار کرده اند وفقط علی کروبی به خانه پدر سرکشی می کند البته برخی نزدیکان وی نظیر منتجب نیا نیز بعضا به دیدار او می روند.







  پیام رسان 
+ خدای عزیز! هیچ فکر نمی‌کردم نارنجی و بنفش به هم بیان. تا وقتی که غروب خورشیدی رو که روز سه‌شنبه ساخته بودی، دیدم، معرکه بود.



+ آخرعاقبت میر ماسون در حصر خانگی



+ بوسه بر آب



+ نامردی در حد



+ امام خمینی(ره): در تمام دنیا در بین رئیس جمهورها و سلاطین و امثال اینها، یک نفر را مثل آقای خامنه ای پیدا کنید که متعهد به اسلام باشد، پیدا نمی کنید آقای خامنه ای یک نعمتی است که خدا به ما داده است.(صحیفه نور)



+ تولدت مبارک دوست خوبم

+ سلام بر شما




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ