سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دنیای کامپیوتر و شبکه
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 16
کل بازدید : 248898
کل یادداشتها ها : 320

نوشته شده در تاریخ 90/3/5 ساعت 10:53 ص توسط مانوک


زن یهودی که با سر دادن شعارهایی در حمایت از فلسطینیان سخنرانی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را در کنگره آمریکا قطع کرده بود، مورد ضرب و جرح شدید از سوی صهیونیست‌ها قرار گرفت.
 
به گزارش گرداب به نقل از روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت‌، "رای افیلا‌" فعال یهودی که در سخنرانی روز سه‌شنبه "بنیامین نتانیاهو " در کنگره آمریکا حضور داشت با سر دادن شعارهایی در حمایت از فلسطینیان سخنرانی وی را قطع کرد.

بر اساس این گزارش افیلا در میان سخنرانی نتانیاهو فریاد زد "اشغالگری بس است"، "جنایت‌های جنگی اسرائیل را متوقف کنید" و "حق بازگشت آری" و باعث شد که سخنرانی نتانیاهو قطع شود و پس از آن فعالان صهیونیستی ایپک به سمت وی حمله کرده و او را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

به نوشته یدیعوت آحارونوت، افیلا 28 سال سن دارد و یهودی عضو سازمان ضد جنگ به اسم Code Pink است و چند ماه پیش نیز در جریان سخنرانی نتانیاهو در مقابل اقلیت یهودی در ایالت "نئو اورلئان "سخنرانی وی را قطع کرد و فریاد زد: «ما نسل جوان یهودی هستیم و هرگز سکوت نکرده و به سران دولت اجازه نخواهیم داد جنایت‌های جنگی ضد بشری مرتکب شوند؛ روسای اسرائیل تنها می‌توانند در دادگاه لاهه حرف بزنند.»

پلیس آمریکا همچنین این زن یهودی را پس از مداوا در بیمارستان به دلیل قطع سخنرانی نتانیاهو دستگیر کرد.





 
 
 
منبع: فارس






  پیام رسان 
+ خدای عزیز! هیچ فکر نمی‌کردم نارنجی و بنفش به هم بیان. تا وقتی که غروب خورشیدی رو که روز سه‌شنبه ساخته بودی، دیدم، معرکه بود.



+ آخرعاقبت میر ماسون در حصر خانگی



+ بوسه بر آب



+ نامردی در حد



+ امام خمینی(ره): در تمام دنیا در بین رئیس جمهورها و سلاطین و امثال اینها، یک نفر را مثل آقای خامنه ای پیدا کنید که متعهد به اسلام باشد، پیدا نمی کنید آقای خامنه ای یک نعمتی است که خدا به ما داده است.(صحیفه نور)



+ تولدت مبارک دوست خوبم

+ سلام بر شما




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ