سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دنیای کامپیوتر و شبکه
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 32
کل بازدید : 248654
کل یادداشتها ها : 320

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
نوشته شده در تاریخ 90/3/5 ساعت 10:58 ص توسط مانوک


چریغ- پس از خانه نشینی سران فتنه به همراه همسرانشان هم اکنون کروبی و همسرش سرزنده تر از موسوی و همسرش می باشند و از آزادی عمل بیشتری نسبت به آنان برخوردارند!

به گزارش چریغ  از  ندای انقلاب نوشت؛ که موسوی و همسرش به لحاظ روحیه هنری که دارند بیشتر روزها در خانه مشغول نقاشی هستند و تعداد بوم زیادی که در هفته های اخیر سفارش دادند تا برای آنها تهیه شود نشان از فعالیت‌های هنری آن دو می باشد.

البته به لحاظ همین روحیه هنری، همسر موسوی گویا به دلیل خانه نشینی خود خواسته دچار نوعی افسردگی شده است. وی در روزهای اول خانه نشینی بارها واکنش نشان داه بود و سر و صدا در حیاط خانه راه می انداخت ولیکن به مرور این صداها به سکوت تبدیل شد.

گفته می شود رهنورد خودش نمی خواهد برای برخی امور همچون همسر رقیب آرای باطله از خانه خارج شود و زندگی را برای خود در چهاردیواری خانه محدود کرده است. البته فرزندان موسوی به راحتی به خانه پدری شان رفت و آمد دارند.

اما از سوی دیگر ماجرای کروبی و همسرش متفاوت است. همسر مهدی کروبی در اوایل در واحدی دیگر از آپارتمان‌های کروبی در خیابان دیباجی زندگی می کرد و در اصل جدا از شیخ مهدی بود که این امر موجبات اعتراض کروبی را فراهم آورد. فاطمه کروبی البته همانند زهرا رهنورد خانه نشینی را انتخاب نکرده بلکه برای بسیاری از کارهای شخصی از خانه خارج شده و به امور خود رسیدگی می کند.

مهدی کروبی نیزکه این روزها به شدت لج باز! شده و چند روز پیش بعلت همین لجبازی دچار تپش قلب شده بود برعکس موسوی از روحیه بهتری برخوردار است و علاوه بر رفتن به استخر(هفته ای ?روز)از خورد و خوراک بهتری نیز استفاده می کند شنیده شده که کروبی روزانه علاوه بر حفظ رژیمی که پزشک مخصوص برای او صادر کرده از بهترین رستورانهای تهران در منطقه خیابان دولت سفارش انواع کباب و … را می دهد!و روزانه خرده فرمایشهایی را برای مامورین حاضر در محل در مورد خرید مایحتاج وی دارد!

همچنین آرایشگری به صورت ? هفته یکبار به منزل کروبی می رود و وی را اصلاح می کند. دو تن از فرزندان کروبی که فرار کرده اند وفقط علی کروبی به خانه پدر سرکشی می کند البته برخی نزدیکان وی نظیر منتجب نیا نیز بعضا به دیدار او می روند.



  



نوشته شده در تاریخ 90/3/5 ساعت 10:53 ص توسط مانوک


زن یهودی که با سر دادن شعارهایی در حمایت از فلسطینیان سخنرانی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را در کنگره آمریکا قطع کرده بود، مورد ضرب و جرح شدید از سوی صهیونیست‌ها قرار گرفت.
 
به گزارش گرداب به نقل از روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت‌، "رای افیلا‌" فعال یهودی که در سخنرانی روز سه‌شنبه "بنیامین نتانیاهو " در کنگره آمریکا حضور داشت با سر دادن شعارهایی در حمایت از فلسطینیان سخنرانی وی را قطع کرد.

بر اساس این گزارش افیلا در میان سخنرانی نتانیاهو فریاد زد "اشغالگری بس است"، "جنایت‌های جنگی اسرائیل را متوقف کنید" و "حق بازگشت آری" و باعث شد که سخنرانی نتانیاهو قطع شود و پس از آن فعالان صهیونیستی ایپک به سمت وی حمله کرده و او را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

به نوشته یدیعوت آحارونوت، افیلا 28 سال سن دارد و یهودی عضو سازمان ضد جنگ به اسم Code Pink است و چند ماه پیش نیز در جریان سخنرانی نتانیاهو در مقابل اقلیت یهودی در ایالت "نئو اورلئان "سخنرانی وی را قطع کرد و فریاد زد: «ما نسل جوان یهودی هستیم و هرگز سکوت نکرده و به سران دولت اجازه نخواهیم داد جنایت‌های جنگی ضد بشری مرتکب شوند؛ روسای اسرائیل تنها می‌توانند در دادگاه لاهه حرف بزنند.»

پلیس آمریکا همچنین این زن یهودی را پس از مداوا در بیمارستان به دلیل قطع سخنرانی نتانیاهو دستگیر کرد.





 
 
 
منبع: فارس


  



نوشته شده در تاریخ 90/3/5 ساعت 10:49 ص توسط مانوک


رئیس و پایه گذار فیس‌بوک، می‌گوید که می‌خواهد کاری کند که این سایت اجتماعی اجازه دهد کودکان زیر ?? سال هم از آن استفاده کنند.
 
 بی‌بی‌سی نوشت: "مارک زاکربرگ"، رئیس فیس‌بوک، می‌گوید می‌خواهد کاری کند که این سایت اجتماعی اجازه دهد کودکان زیر ?? سال هم از آن استفاده کنند! این در حالی است که در حال حاضر بنا بر قانون حفظ حریم خصوصی کودکان در اینترنت که در سال ???? در آمریکا وضع شده، محدودیت سنی کاربران اینترنتی، شامل کاربران این شبکه نیز می‌شود.

بنابراین گزارش، زاکربرگ تصمیم دارد در این مسیر مبارزه کند و این قانون را تغییر دهد. وی می‌گوید این مبارزه ارزشش را دارد "چرا که استفاده از این شبکه اجتماعی منافع آموزشی به همراه دارد و ما به مبارزه دست خواهیم زد!" زوکربرگ در توجیه کار خود می‌گوید: «فلسفه من این است که برای آموزش، باید از سن خیلی خیلی کم آغاز کرد.»

زاکربرگ در حالی ادعای آموزش کودکان زیر ?? سال در فیس‌بوک را مطرح می‌کند که این شبکه به محدوده‌ای برای جاسوسی سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا تبدیل شده است.

منتقدان زاکربرگ می‌گویند به دلیل نگرانی بابت خدشه‌دار شدن حریم خصوصی و خطراتی همچون زورگیری آنلاین، محدودیت سنی فعلی باید همچنان باقی بماند و سن مجاز استفاده از فیس‌بوک پایین‌تر نیاید.

یکی از سخنگوهای فیس‌بوک گفت: «اگر مسئله فقط همین باشد، فیس‌بوک ابزارهای مطمئن و دقیقی برای کنترل حریم خصوصی و امنیت، مبتنی بر سن کاربران فراهم خواهد کرد.»

با این حال، به تازگی گزارش‌های منتشر شده اهمیت این نکته را پررنگ‌تر کرده‌اند که وضع محدودیت سنی بر اینترنت، چقدر سخت است و هیچ راه مشخصی برای اطمینان یافتن از اینکه کودکان کم سن و سال‌تر، این سیستم را فریب ندهند یا درباره سنشان دروغ نگویند وجود ندارد.

با وجود این، بر اساس برآورد گزارش مجله "کانزومر ریپورتز"، هفت و نیم میلیون عضو از ??? میلیون عضو فیسبوک زیر ?? سال دارند!

تحلیلگران بر این باورند که آنچه زاکربرگ مدعی آن است، تنها بهانه‌ای است برای جلب زودهنگام کودکان به فضایی که ضمن جاسوسی، به محملی برای انتقال پیام‌های برنامه‌ریزی شده مقامات آمریکایی تبدیل شده است.


  



نوشته شده در تاریخ 90/3/5 ساعت 10:46 ص توسط مانوک


به گزارش چریغ به نقل از پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی: داریوش همایون (وزیر اطلاعات و جهانگردی دولت آموزگار) معتقد بود که پافشاری ایران بر ادعای مالکیتش بر بحرین بیهوده است. از منظر همایون، بحرین چیزی جز ایجاد نارضایتی سیاسی و اجتماعی ندارد و باید در پی راه‌حل آبرومندانه بود تا ماجرا با کمترین هیاهو و جار و جنجال فیصله یابد!

به باور همایون ادعای بیهوده مالکیت بر بحرین به انزوای ایران انجامیده است و همدردی ما با کشورهایی چون ترکیه و پاکستان در وقایعی چون قبرس و کشمیر و درک مواضع آنان نیز دردی را دوا نکرده است.

همایون با قاطعیت اعلام می‌کند که بحرین متعلق به ایران نیست و باید دست از ادعاهای خود برداریم، چراکه ادامه‌ی این وضع برایمان زیانبار است. از دید وی که نظراتش را در نامه‌ای به امیرعباس هویدا ابراز داشته، می‌بایست در برابر تغییر این سیاست از شیخ بحرین و عملاً از انگلستان امتیازات سودمندی گرفته شود که این امر معامله با استعمارگر پیر را می‌طلبد.

از این رو همایون داشتن طرح و برنامه برای گفتگو و آماده‌سازی فضا و زمینه‌سازی ذهنی به منظور تغییر سمت‌گیری افکار عمومی را ضروری می‌داند.

وی در خاتمه زبان به ستایش از جسارت و روشن‌بینی اعلیحضرت شاهنشاه در عرصه بین‌المللی گشوده، آن را در قبال جدایی بحرین ناچیز می‌شمرد!

در بحرین نیز امیرنشین این منطقه به کمک دولت انگلیس مقدمات مهاجرت دادن اعراب آفریقایی و کشورهای حاشیه خلیج فارس را به این منطقه فراهم می‌کردند تا ترکیب جمعیتی بحرین را به خاطر برگزاری یک همه‌پرسی که قرار بود نتیجه آن، ادامه حاکمیت ایران بر بحرین را مورد بررسی قرار دهد، به هم بزنند.

بدین‌گونه زمینه‌های ذهنی جدایی بحرین از ایران فراهم شد. در روز یکشنبه ? فروردین ???? نمایندگان مجلس شورای ملی با به هم زدن تعطیلات نوروزی به منظور استماع گزارش مهم اردشیر زاهدی، وزیر امورخارجه، درباره‌ی تصمیم دولت در خصوص تعیین سرنوشت استقلال بحرین از رهگذر برگزاری همه‌پرسی به مجلس آمدند.

مجلس ساعت ??/? دقیقه صبح به ریاست عبدالله ریاضی تشکیل جلسه داد. سخنان وزیر امورخارجه بسیار موجز بود. پس از آن سه تن از نمایندگان دیدگاه‌های خود را بیان کردند و سرانجام پس از ?? دقیقه، ختم نشست فوق‌العاده مجلس شورای ملی رأس ساعت ??/?? دقیقه اعلام شد و نمایندگان تا ?? فروردین‌ماه به ادامه‌ی گلگشت عید بازگشتند. بدین‌گونه بحرین در یک مجلس فرمایشی از خاک ایران جدا شد.



  



نوشته شده در تاریخ 90/3/5 ساعت 10:44 ص توسط مانوک


5خرداد 1380 سالروزپیروزی حزب اللَّه لبنان بر رژیم صهیونیستی اسرائیل



بر اثر رشادت‏ها و فداکاری‏های بی‏شمار فرزندان غیور اسلام در جنبش حزب اللَّه لبنان، جنوب این کشور که از سال 1361 ش، در اشغال ارتش نژادپرست اسرائیل قرار داشت، از یوغ صهیونیست‏ها آزاد شد و مزدوران اسرائیلی، با ذلت این منطق را رها کردند و این نخستین باری بود که رژیم صهیونیستی چنین شکستی را از مسلمانان متحمل می‏شد. پس از این پیروزی مردم لبنان، فارغ از هر دین و مذهبی به جشن و سرور پرداختند و به رزمندگان حزب اللَّه به دیده قهرمانان ملی نگریستند. از نتایج این پیروزی، انتفاضه مسجدالاقصی است که در آن مجاهدانِ فلسطینی به پیروی از حزب اللَّه لبنان به مقابله جدی با اشغال‏گران پرداخته‏اند. به امید روزی که فلسطین و قدس شریف نیز از سلطه و اشغال صهیونیست‏ها رهایی یابد.


  




  پیام رسان 
+ خدای عزیز! هیچ فکر نمی‌کردم نارنجی و بنفش به هم بیان. تا وقتی که غروب خورشیدی رو که روز سه‌شنبه ساخته بودی، دیدم، معرکه بود.



+ آخرعاقبت میر ماسون در حصر خانگی



+ بوسه بر آب



+ نامردی در حد



+ امام خمینی(ره): در تمام دنیا در بین رئیس جمهورها و سلاطین و امثال اینها، یک نفر را مثل آقای خامنه ای پیدا کنید که متعهد به اسلام باشد، پیدا نمی کنید آقای خامنه ای یک نعمتی است که خدا به ما داده است.(صحیفه نور)



+ تولدت مبارک دوست خوبم

+ سلام بر شما




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ